samsung-logo-blue

Promocja

Włącz czyste powietrze w swoim domu

Kup oczyszczacz powietrza Samsung, zostaw opinię,
a w prezencie otrzymasz dodatkowy filtr.

samsung

Jak otrzymać prezent?

Krok 1

Kup oczyszczacz powietrza Samsung do 28 lutego 2022 roku.

Krok 2

Podziel się opinią na jednej ze wskazanych stron. Dodaj #akcjatlendobrysamsung.

Krok 3

Zrób i zachowaj zdjęcie lub zrzut ekranu opublikowanej przez siebie opinii wraz z adresem strony www.

Krok 4

Zarejestruj się na stronie promocji, korzystając ze swojego konta Samsung Account.

Krok 5

Odbierz przesyłkę z prezentem, trafi do Ciebie po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia.

Twoja nagroda

W zależności od zakupionego modelu oczyszczacza możesz otrzymać:

zestaw 2 filtrów CFX-C100

dla modelu AX90R7080WD/EU

filtr CFX-H100

dla modelu AX47R9080SS/EU

filtr CFX-D100

dla modelu AX60R5080WD/EU

filtr CFX-G100

dla modelu AX40R3030WM/EU lub AX34R3020WW/EU

Wybierz swój oczyszczacz powietrza

Twoja opinia

Oznacz ją hashtagiem #akcjatlendobrysamsung i napisz minimum 400 znaków wraz z oceną w skali od 1-5.


Dodaj ją na jednej ze stron internetowych:

tlendobry.pl

stronie sklepu, w którym kupiłeś produkt

stronie porównywarki cenowej


Zrób zdjęcie lub zrzut ekranu opublikowanej opinii - będzie potrzebny przy rejestracji zgłoszenia.

Gdzie znajdę numer seryjny?

Numer seryjny i nazwa modelu znajdują się na tabliczce znamionowej zlokalizowanej na opakowaniu oczyszczacza powietrza Samsung.

Sprawdź, czy Twoje zgłoszenie jest kompletne

Do rejestracji zakupu wymagane są:

  1. Konto Samsung Account - założysz je w kilka minut
  2. Wypełniony formularz rejestracyjny
  3. Załączone zdjęcie lub zrzut ekranu pozostawionej opinii z hashtagiem #akcjatlendobrysamsung
  4. Model oraz numer seryjny zakupionego oczyszczacza
  5. Skan dowodu potwierdzający zakup oczyszczacza, zawierający pełną nazwę produktu (paragon fiskalny, faktura imienna bez numeru NIP)
  6. Zdjęcie wyciętej z kartonowego pudełka naklejki zawierającej numer seryjny
  7. Zdjęcie opakowania (kartonowego pudełka) po produkcie z miejscem po wyciętej naklejce zawierającej kod produktu
Masz pytania?

Masz pytania?

W razie pytań dotyczących promocji napisz wiadomość na adres [email protected]


Listę modeli objętych promocją oraz szczegółowe zasady promocji znajdziesz w regulaminie.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Jak będzie weryfikowana moja opinia?

Twoja opinia zostanie zweryfikowana pod kątem tego, czy:
• zawiera min. 400 znaków (ze spacjami),
• jest oznaczona hashtagiem #akcjatlendobrysamsung,
• jest merytoryczna, tj. dotyczy konkretnego modelu oczyszczacza powietrza Samsung, satysfakcji z jego użytkowania lub opisuje Twoje doświadczenia z jego użytkowania,
• została stworzona przez Ciebie, jest oryginalna i nie była wcześniej publikowana,
• nie narusza niczyich dóbr, praw ani dobrych obyczajów.

2. Czy wszystkie oczyszczacze powietrza Samsung biorą udział w akcji promocyjnej?

Tak, wszystkie modele oczyszczaczy powietrza Samsung są objęte promocją.

3. Czy mogę zamieścić kilka opinii i zgłosić się do promocji kilka razy?

Tak. Każdy uczestnik może zgłosić się do promocji wielokrotnie i może otrzymać tyle nagród, ile zgłoszeń spełnia wymogi promocji.

4. Ile wynosi czas trwania promocji?

Promocja trwa do 28 lutego 2022 roku.

5. Do kiedy mogę zarejestrować swoje zgłoszenie w promocji?

Zakupiony oczyszczacz należy zarejestrować do 14 marca 2022 roku. Jeśli pula nagród zostanie wyczerpana przed upływem tego terminu, wówczas czas na rejestrację kończy się w momencie, w którym poinformujemy o tym na stronie. O prawie do otrzymania nagrody decyduje kolejność zgłoszeń.

6. Kiedy zostanie wysłany mój prezent?

Wysyłka prezentu nastąpi w ciągu 14 dni po pozytywnej weryfikacji spełnienia przez Ciebie warunków udziału w promocji, nie później niż do 11 kwietnia 2022 roku. Nagroda zostanie wysłana na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

7. Gdzie znajduje się numer seryjny?

Numer seryjny i nazwa modelu znajdują się na tabliczce znamionowej zlokalizowanej na opakowaniu oczyszczacza powietrza Samsung.

8. Co zrobić w przypadku nieotrzymania maila z potwierdzeniem udziału w promocji?

W razie pytań dotyczących rejestracji w promocji napisz wiadomość e-mail na: [email protected]