Gwarancje

Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta.


Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.


Jeżeli uszkodzony produkt objęty jest gwarancją typu door to door, postępuj zgodnie z procedurą podaną na karcie gwarancyjnej.


Jeśli masz jakieś pytania dotyczące gwarancji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz 8:00-20:00, w soboty i niedziele w godzinach 10:00-18:00 pod nr 22 122 32 00



Tutaj
dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.



Temat *
Dostępność towaru
1190
Powrót

Zapisz się na nowości, okazje i promocje!
Zostaw nam swój adres email.

Zapisz się na newsletter!