Gdzie jest przesyłka

Produkty dostępne w sklepie www.electro.pl możesz zamówić pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu Inpost.


W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz wiadomść e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do strony spedytora, gdzie będzie można sprawdzić aktualny status doręczenia. Standardowy czas dostawy to 1-2 dni robocze.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące przesyłki, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz 8:00-20:00, w soboty i niedziele w godzinach 10:00-18:00 pod nr 22 122 32 00



Tutaj
dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.



Temat *
Gdzie jest przesyłka
523
Powrót

Zapisz się na nowości, okazje i promocje!
Zostaw nam swój adres email.

Zapisz się na newsletter!