Pakiet korzyści

Gwarancja spokoju, bezpieczeństwa i oszczędności!
Do 10% RABATU
Do 5 lat OCHRONY
Darmowy Transport
OSZCZĘDNOŚĆ
Niska cena usługi w stosunku do naprawy lub zakupu nowego sprzętu!
BEZPŁATNE NAPRAWY SPRZĘTU
Po ustaniu gwarancji producenta w przypadku awarii nie ponosisz kosztów naprawy nawet do 5 lat!
PROFESJONALIZM I KOMFORT
Bardzo szybka naprawa przez wykwalifikowanych i sprawdzonych techników
NOWY SPRZĘT
W przypadku, gdy zostaje uszkodzony produkt, a naprawa jest nieopłacalna bądź niemożliwa, otrzymasz nowy produkt!
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy różne PAKIETY KORZYŚCI. Wybierz dla siebie odpowiedni, który będzie spełniał Twoje oczekiwania.

Pakiet MINI

Dodatkowa gwarancja na 3 lata
Bezpłatna naprawa sprzętu
Rabat 3%
Sprawdź szczegóły »

Pakiet Max KORZYŚCI

Dodatkowa gwarancja na 5 lata
Bezpłatna naprawa sprzętu
Rabat 8%
Sprawdź szczegóły »

Pakiet Max KORZYŚCI PREMIUM

Dodatkowa gwarancja na 5 lat
Ochrona od przypadkowych uszkodzeń
Ochrona od nieszczęśliwych wypadków oraz kradzieży
Bezpłatna naprawa sprzętu
Rabat 10%
Sprawdź szczegóły »
Jak to działa? TO PROSTE, przekonaj się!
I tobie może się przytrafić problematyczna sytuacja!
Zapewnij sobie SPOKÓJZABEZPIECZ SIĘ, korzystając z DODATKOWEJ GWARANCJI w ELECTRO.PL!
To PROSTE: telefonicznie zgłaszasz awarię, serwis naprawia uszkodzony sprzęt bez dodatkowych kosztów
Telefonicznie zgłaszasz awarię
Serwis naprawia uszkodzony sprzęt
Satysfakcja
Zapewnij sobie:
Zapewnij sobie:
bezpieczeństwo użytkowania swojego sprzętu
komfort i wygodę
i przede wszystkim brak ponoszenia kosztów w przypadku awarii!
Dlaczego WARTO skorzystać z Dodatkowej Ochrony?
Okres, w którym możemy liczyć na wsparcie ze strony producenta na przykład naszej pralki, lodówki, telewizora, czy aparatu, mija szybciej niż nam się wydaje.
Dodatkowe ubezpieczenie sprzętu poza tym, że wydłuża okres, w którym możemy być spokojni o nasz sprzęt, zapewnia bardzo wygodne sposoby naprawy lub wymiany.
Imponuje także kompleksowość obsługi, jaką zapewniają bezgotówkowe rozliczanie napraw w autoryzowanych serwisach, a także - co najważniejsze - Poczucie Bezpieczeństwa.
Codziennie odbieramy telefony od Klientów, którzy pytają o dodatkowe ubezpieczenie sprzętu przy okazji zakupu nowego sprzętu, ponieważ po wezwaniu serwisu i zdiagnozowaniu "starego sprzętu" oraz poniesieniu już wtedy kosztów dojazdu serwisanta i wystawieniu ekspertyzy okazywało się, że naprawa się nie opłaca i korzystniej jest kupić nowy sprzęt. Zdecydowanie większość Klientów z takim bagażem doświadczeń korzysta z tej usługi.
Często również kontaktują się z nami Klienci, którym minął już okres gwarancji producenta i pytają o taką możliwość - Niestety ale nie jesteśmy już w stanie pomóc takim Klientom, ponieważ czas na zakup takiej usługi to maksymalny okres do 60 dni od daty zakupu.
W naszym kraju jeszcze nie wszyscy przekonali się do tego typu usług. Często panuje myślenie, że ktoś próbuje Klientom coś "wcisnąć", tymczasem na zachodzie Europy takie produkty są na porządku dziennym i nikomu nie trzeba uzasadniać ich sensowności.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA NASZYCH KLIENTÓW DOTYCZĄCE DODATKOWEJ GWARANCJI
CO TO JEST DODATKOWA GWARANCJA?
Jest to forma ubezpieczenia. W przypadku awarii na podstawie dodatkowych dokumentów, które są dostarczane przy realizacji zamówienia, Klient kontaktuje się telefonicznie z CAS, po czym na tej podstawie zostaje umówiony serwis na naprawę. Współpracujemy z Ergo Hestią.
JAKI JEST ZAKRES DODATKOWEJ GWARANCJI?
W zależności od dostępnych wariantów: Pakiet Mini/Pakiet Max Korzyści: jest to kontynuacja okresu gwarancji producenta, zakres jej obejmuje wszystkie wady fabryczne, usterki funkcjonalne oraz wewnętrzne sprzętu. Pakiet Max Korzyści Premium: jest połączeniem zakresu gwarancji producenta z rozszerzeniem również o uszkodzenia mechaniczne takie, które mógłby spowodować sam użytkownik - takie uszkodzenia nie wchodzą w zakres gwarancji producenta.
OD KIEDY DZIAŁA DODATKOWA GWARANCJA?
Pakiet Mini/Pakiet Max Korzyści: działa po zakończeniu gwarancji producenta przez kolejne lata użytkowania.Pakiet Max Korzyści Premium: działa od pierwszego dnia zakupu przez całe 5 lat.
DO KIEDY MOGĘ KUPIĆ PRZEDŁUŻONĄ GWARANCJĘ?
Pakiet Mini/Pakiet Max Korzyści: z usługi można skorzystać do 60 dni od daty zakupu.
UWAGA Tylko w dniu złożenia zamówienia można skorzystać z RABATU na produkt wybierając tę usługę! Pakiet Max Korzyści Premium: z usługi można skorzystać tylko w dniu zakupu.
KIEDY NASTĘPUJE WYMIANA SPRZĘTU?
Wymiana następuje w przypadku, kiedy naprawa jest niemożliwa do wykonania bądź nieopłacalna.
JAKI SPRZĘT OTRZYMAM W PRZYPADKU WYMIANY?
Zagwarantowana jest wymiana na sprzęt o podobnych parametrach technicznych oraz do wartości zakupu, jaką poniósł Klient.
CZY MUSZĘ DOSTARCZYĆ SAMEMU SPRZĘT DO NAPRAWY?
Sprzęt o wadze do 10 kg należy odesłać kurierem lub dostarczyć do najbliższego serwisu. Do sprzętu ważącego powyżej 10 kg serwis przyjeżdża do Klienta.
KTO DOKONUJE NAPRAW I CZY PONOSZĘ JAKIEŚ KOSZTY?
Mimo, że jest to forma ubezpieczenia, naprawy dokonuje autoryzowany serwis producenta, rozliczane są one bezgotówkowo dla Klienta, który nie ponosi żadnych kosztów z tego tytułu.
Oto opinie naszych zadowolonych klientów, którzy skorzystali z Dodatkowej Gwarancji
Pani Anita z Karpacza:
Dodatkowa Gwarancja zapewnia spokój na długi czas. Polecam
Pan Rafał z Warszawy:
Niski koszt kolejnych lat gwarancji. Sprzęt zaraz się psuje po upłynięciu standardowej gwarancji producenta. Dodatkowo można ubezpieczyć sprzęt przenośny od zniszczeń wywołanych przez nieostrożność w użytkowniu czy przenoszeniu.
Pan Krzysztof z Jabłonna:
Mam nadzieję że koszt Dodatkowej Gwarancji okaże się zmarnowanymi pieniędzmi, gdyż wolałbym aby nic się nie popsuło :-) ale oczywiście wolę spać spokojnie, dlatego wykupiłem Przedłużoną Gwarancję - just in case :-)
Pani Justyna z Pruszkowa:
Witam! z Przedłużonej Gwarancji skorzystałam i z problemów się śmiałam! Mam zawsze święty spokój!
Pan Radosław z Pyrzyc:
Za symboliczną dopłatę mam dodatkowe 12 miesięcy spokoju o zakupiony sprzęt. Polecam!!!
Pan Maciej z Warszawy:
Dodatkowa Gwarancja to dodatkowe godziny spokojnego snu. Nie muszę się martwić, że sprzet przysłowiowo odmówi działania "dwa dni po gwarancji". Dzięki rozszerzonej gwarancji nie martwię się o sprzęt nawet do 5 lat od czasu jego zakupu!
Pan Marek z Łodzi:
Sprawa czysto ekonomiczna, kto potrafi liczyć ten wie a do tego komfort spokoju dodatkowego roku.
Zobacz i porównaj, ile możesz zaoszczędzić w przypadku najczęstszych awarii sprzętu, które mogą się zdarzyć podczas codziennego użytkowania jeśli skorzystasz z naszych PAKIETÓW KORZYŚCI.
informacja dostępna w większej rozdzielczości
AGD Awaria Koszt Pakiet MINI
i Max KORZYŚCI
Pakiet Max KORZYŚCI PREMIUM
AWARIA Bęben ok. 65%
wartości sprzętu
Agregat ok. 70%
wartości sprzętu
Pompa ok. 55%
wartości sprzętu
Programator ok. 65%
wartości sprzętu
PRZYPADKOWE USZKODZENIE Przepięcie prądu ok. 65%
wartości sprzętu
Uderzenie w matrycę
np. zabawką dziecka
nienaprawialne/
nieopłacalna naprawa
Telewizor spadł w wyniku wypadku nienaprawialne/
nieopłacalna naprawa
Kradzież
RTV Awaria Koszt Pakiet MINI
i Max KORZYŚCI
Pakiet Max KORZYŚCI PREMIUM
AWARIA Matryca ok. 75%
wartości sprzętu
Płyta główna ok. 60%
wartości sprzętu
Zasilacz ok. 10%
wartości sprzętu
Panel sterujący ok. 45%
wartości sprzętu
PRZYPADKOWE USZKODZENIE Przepięcie prądu ok. 65%
wartości sprzętu
Uderzenie w matrycę
np. zabawką dziecka
nienaprawialne/
nieopłacalna naprawa
Telewizor spadł w wyniku wypadku nienaprawialne/
nieopłacalna naprawa
Kradzież
IT Awaria Koszt Pakiet MINI
i Max KORZYŚCI
Pakiet Max KORZYŚCI PREMIUM
AWARIA Moduł sterujący ok. 40%
wartości sprzętu
Klawiatura ok. 10%
wartości sprzętu
Zasilacz ok. 10%
wartości sprzętu
Płyta główna ok. 45%
wartości sprzętu
PRZYPADKOWE USZKODZENIE Zapiaszczenie aparatu/ upadek nienaprawialne
Zalanie laptopa, telefonu
komórkowego/ upadek
w większości przypadków nienaprawialne
Przepięcie prądu ok. 50%
wartości sprzętu
Kradzież
warunki ubezpieczenia sprzętu gospodarstwa domowego »
warunki ubezpieczenia rowerów, skuterów, kosiarek »